#BackToSchool - DIY school notebooks + GIVEAWAY ♥

Zdravo svima. :)

Za danas sam vam pripremila jedan DIY + GIVEAWAY post. Jako sam uzbudjena zbog ovog posta jer obozavam i da citam i da pisem DIY postove. Spremila sam vam cak 3 razlicita DIY projekta za ukrasavanje vasih svesaka. I naravno, na kraju posta mozete saznati sta cu jednom od vas pokloniti! :)

Well, let's go...

DIY #1 - Triangle notebook

  Ova sveska mi se posebno dopada! Ne znam za vas, ali meni izgleda aposlutno predivno i bas je slicna onim triangl sveskama koje prave sve jutjuberke. Ukoliko zelite da saznate kako da je napravite, sledite sledece korake. :)

Bice vam potrebno sledece:

  • bilo koja sveska
  • lenjir
  • lepak u stiku
  • 20-ak listova iz novina (jedan list - jedan trougao, ali ako zelite neki list da iskoristite vise puta, onda
    slobodno mozete iscepati i manje listova)
  • sablon trougla (stranica mog trougla je dugacka 6,3 cm, a sirina trougla je 4,3 cm)
  • makaze
  • hemijska

 Postupak:

  Sve sto treba da uradite je da pronadjete listove iz novina koji imaju lep i saren print. Ja sam ih malo duze trazila jer sam cepala iz HEJ! casopisa koji bas i nije modni, tako da nisam mogla da nadjem neke modne fotografije - slike sa revija itd... Ja sam se snasla tako sto sam trazila listove gde devojke na slici imaju dugacke suknje ili haljine i svaki trougao je savrseno ispao tako. No, vazno je da iscepate barem 10 papira ukoliko ce te dva puta ili vise iskoristiti jedan list, a ukoliko hocete da svaki list samo jednom iskoristite, bice vam potrebno 20-ak listova. Meni je licno za svesku trebalo 18 trouglica. Ali za veliku sveku bi vam sigurno trebalo mnogo vise. Ovo su sve bile proporcije za malu svesku.
Kada iseckate trouglice, prvo ih sve poredjajte na koricu sveske kako bi videli otprilike koliko ce vam biti potrebno, kako ce to izgledati i da li vam fali jos trouglova. *Ukoliko imate mesta sa leve i desne strane, isecite jedan trougao na pola i zalepite ih pre nego sto zalepite prvi i posednji trougao. Pogledajte kako treba da izgleda sveska tako oblepljena u prethodnoj slici.
Zatim, kada sve lepo poredjate i izmerite, krece lepljenje. Preporucujem vam da predjete nekoliko puta lepkom u stiku ukoliko zelite da se trouglici dobro zalepe. Kada sve zalepite, sacekajte da se sve lepo zalepi i zatim nekoliko puta pritisnite svaki trouglic rukom jace nego obicno kako biste bili sigurni da se sve zalepilo.
Kada to zavrsite na redu je jos malo ukrasavanja. Uzmite beli papir i isecite 4 tracice (sirina tracica ne treba da bude manja od 5 mm). *Posto sam ja vec imala fabricki uradjeno belu tracicu na dnu, meni su trebale 3. Zatim zalepite svaku tracicu ispod i iznad svakog reda trougla. I onda na kraju odstampajte ili sami napravite nalepnicu za svesku na kojoj ce te kasnije napisati predmet ili vase ime. Izrezite nalepnicu ukoliko ste je stampali i zatim je zalepite na sredinu prvog reda trouglica (tu sam ja zalepila, ali vi mozete zalepiti nalepnicu gde vi zelite). :)

DIY #2 - Colorful crop heart notebook

  Mislim da je ova sveska prosto preslatka! Kada budete videli koliko se samo lako pravi, verujem da ce te je svi napraviti. :D

  Potrebno vam je sledece:

  • sveska sarenog printa
  • lepak u stiku
  • obican papir A5 formata
  • sablon srca
  • makaze
  • hemijska

   Postupak:

  Glavni deo pravljenja ove sveske jeste deo kada treba da isecete srce. To zna da bude dosta tesko jer nije
lako iseci nesto sto se nalazi na sredini korice/papira. Dakle, stavite sablon srca na mesto gde zelite da se iseceno srce nalazi. Zatim hemijskom obelezite srce i onda probodite (polako) hemijskom kroz sredinu iscrtanog srca (sto napraviti vecu rupu - to je bolje, moja je bila 1x1cm). Zatim uzmite makaze i jedan deo makaza provucite kroz tu ruku i krenite da secete unutar srca (polako). Kada sve isecete, samo uklonite ostatak i dobili ste rupu na korici sveske u obliku srca.
*Ovo nije obavezno:
Ukoliko ne zelite da imate rupu koja se vidi kada otvorite svesku, uzmite obican beli (ili u boji) papir A5 formata i zalepite ga na unutrasnju stranu korice lepkom u stiku ili obicnim oho lepkom (ja sam ga zalepila lepkom u stiku). Kada to zavrsite, jednostavno nacrtajte dve linije na sredini srca (lepse izgleda kada je prva linija manja od druge). To bi bilo to. :)

  DIY #3 - Owl notebook with chalkboard label ♥
   Ovu crnu nalepnicu sam vidjala u dosta jutjubu dekor videa. Naime, oni samo zalepe crnu nalepnicu i mogu na njoj pisati kredama. Ova nalepnica nije bas ista takva, ali radi slican posao i ako mene pitate, hiljadu puta je bolja. :)

  Bice vam potrebno:
  • sveska sa cool printom (moja je sa printom slatkih sovica)
  • lepak u stiku
  • scratch paper
  • makaze

  Postupak:
   Ovu svesku je definitivno najlakse ukrasiti. Bice vam potrebno blokce sa crnim listovima (koji se sastoji iz nekoliko slojeva, pa zato ima sarenu boju kada se po njemu pise). Dakle, ja sam to blokce pronasla u obliznjoj kineskoj radnji po ceni od samo 80 dinara. Mislila sam da je cista glupost, ali sam se prevarila i shvatila da moram kupiti barem jos jedno blokce. Dakle, listici su potpuno crni, ali kada na njima "izgrebete" nesto cackalicom, linije budu sarene - ako me razumete. Sve sto treba da uradite je da iscepate jedan listic iz blokceta i da ga isecete u oblik pravougaonika (ili bilo kojeg drugog oblika) i zatim da po njemu cackalicom "izgrebete" neke ukrase i uz pomoc lenjira "izgrebete" dve linije za vase ime i prezime ili naziv predmeta. Kada to uradite, samo ga uz pomoc debelog sloja lepka u stiku zalepite na svesku. I voila, dobili ste ovu preslatku svescicu. :)

*Ukoliko ukrasite bilo koju svesku/koje sveske nalik ovima iz ovog posta i ukoliko to zelite, mozete mi poslati sliku/slike na mail: milicastanisicms@gmail.com ili mozete objaviti sliku na instagramu i onda me mozete tagovati na istoj: @milicastanisic00 . ♥

 • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • GIVEAWAY • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

  A sada je na redu ono sto ste verovatno svi zeljno iscekivali - GIVEAWAY! Nazalost, ovaj giveaway je samo za pratioce iz Srbije, ali bice jos dosta giveaway-a za vas van Srbije, tako da nista ne brinite i nemojte da budete tuzni!
  Za vas sam pripremila sve tri sveske iz ovog posta koje sam ja pravila, pakovanje bojica i pakovanje lepljivih papirica roze boje u obliku srca. Potrudila sam se da izaberem nekoliko sitnica koje ce vam sigurno biti potrebne. Posto skola za vecinu nas pocinje za nedelju dana, ovo je definitivno jedan #BackToSchool giveaway i trajace do 01.09.(septembra).

Uslovi za ucestvovanje:
• Postanite clan/pratilac mog bloga (ikonica sa desne strane: Join this site)
• Lajkujte facebook stranicu ovog bloga: Style On First Place
• Zapratite me na instagramu (nije obavezno) - @milicastanisic00
• Napisite u komentaru vase ime na facebook-u i vas e-mail

*Za ovaj giveaway ce te moci da se prijavite i preko facebook-a i preko instagrama. Pogledajte uslove na facebook stranici bloga i na mom instagram profilu. :*
To bi bilo to, nadam se da uslovi nisu teski i da ce ih vecina vas ispuniti.
Pobednika cu birati nasumicno preko sajta http://random.org/. :)

To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. ♥
Podelite sa mnom vasa misljenja u komentarima. :*

Instagram: @milicastanisic00
Facebook page: Style On First Place
We ♥ It: milica2000ms
Follow my blog with Bloglovin
Voli vas vasa,


Comments

  1. Odličan post, jako mi se svidjaju sveske♥
    Uradila sam sve!
    E-mail: jana.02.m@gmail.com
    Fb: Јана Миливојевић

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na tome što si se prijavila, drago mi je da ti se dopada način na kojim sam ja uredila sveske. :)
      Ti si broj 1. <33

      Delete
  2. Pokloncici su extra,bas mi se dopadajuu <3!Sve sam uradilaa :)!
    E-mail:adjithequeen01@gmail.com
    Fb:Анђела Мићић

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno što si se prijavila, drago mi je što ti se dopadaju pokloni. Ti si broj 2. <33

      Delete
  3. Prelepe sveske! :)
    anci.radakovic@gmail.com
    Fejs: Ana Radaković

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti što si se prijavila, drago mi je da ti se dopadaju. Ti si broj 3. <33

      Delete
  4. Jako lijepi DIY-evi, no nisam iz Srbije tako da ne mogu prisustvovati ovom darivanju. :/

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđao. Žao mi je što ne možeš učestvovati, ali biće još puno darivanja tako da, don't worry. <33

      Delete
  5. Prelepe sveske. Najviše mi se sviđa ova sa sovicama. ^-^ Iako mislim da kod mene nema tog crnog blokčeta.

    Ovaj put se neću prijaviti na giveaway. :)
    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Mila, drago mi je da ti se sviđao. Potraži ga, možda ga ipak pronađeš u nekoj kineskoj radnji. Žao mi je što nećes, ali nadam se da ćeš se prijaviti sledećeg puta. <33

      Delete
  6. Sve sveske su prelepe!Pogotovo ona sa trouglovima ♥
    Fb: Gorana Radmilo
    E-mail: gorana_diamond@outlook.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Milana, drago mi je da ti se dopadaju. Ti si broj 4. <33

      Delete
  7. Sve svesčice su predobre, super ideje! Moje podatke znaš. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Kaća, drago mi je da ti se dopadaju. Ti si broj 5. <33

      Delete
  8. Odlican post i sve sam uradila od zadatog da bih ucestvovala na giveaway-u!
    Facebook: Sels Selenator
    Mail: linkolnrusijaruzandzemper@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Danice na divnom komentaru i na tome što si se prijavila za darivanje. Ti si broj 6. <33

      Delete
  9. Odlicne sveske, ideje su su super, jako si mastovita♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/sparkle.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Majo, drago mi je da to se dopada način na koji sam ja ukrasila sveske. <33

      Delete
  10. Steta ne mogu se prijaviti nemam facebook bas je lep giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dozvolila bih ti, ali to onda ne bi bilo u redu prema drugima tako da mi je stvarno žao što ne možeš učestvovati, ali možeš se prijaviti za ovo darivanje i na instagramu (pravila su drugačija). <33

      Delete
  11. Sve je divno! Ne znam koja sveska je lepsa. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopadaju sveske. <33

      Delete
  12. Sveske su prelepe :)
    Branka Knežević
    branka.370833@gmail.com
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno što si se prijavila, drago mi je da ti se dopadaju. Ti si broj 7. <33

      Delete
  13. Sveske su predivne <3,odlican post
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tijana, drago mi je da ti se dopadaju. U redu, pogledaću ga. <33

      Delete
  14. Sveske su prelepe!Svaki DIY je odlican!Sve sam odradila! :D
    FB:Sofija Petkovic
    e-mail:sofijapetkovic77@gmail.com
    Novi post --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na tome što si se prijavila za ovo darivanje, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ja ukrasila sveske. Ti si broj 8. <33

      Delete
  15. Najlepsa mi je treca sveska ♥
    Sve jos odavno uradjeno <33
    Facebook: Jana Stoilković
    E-mail: jana.stoilkovic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno što si se prijavila, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ja ukrasila tu svesku. Ti si broj 9. <33

      Delete
  16. Prelepe sveske... <3
    -E-mail : sastav24@Gmail.com
    Fejs nemam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga. Ovog puta ću ti "progledati kroz prste", ali moram ti reći da je lajkovanje stranice na facebook-u obavezno. Ti si broj 10. <33

      Delete
  17. GIveaway je predobar, kao i idejicee. Nažalost, ja sam iz Crne Gore i ne mogu učestvovati. :( Ali valjda će biti još prilika. ♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada darivanje i način na koji sam ja ukrasila sveske. Baš mi je žao što ne možeš učestvovati, ali znaš i sama razlog. No, biće još puno darivanja uskoro, tako da, "don't worry". <33

      Delete
  18. Kreativno i prelepo, sve sveščice su divne. ♥ Ja sam još odavno odradila sve što je neophodno za učešće. :)
    E-mail: anjasaveti@gmail.com
    Facebook: Ања Ми

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Anjice na lepim rečima i na tome što si se prijavila za ovo darivanje, drago mi je da ti se dopada način na koje sam ukrasila sveske. Ti si broj 11. <33

      Delete
  19. Sve svescice su preleeelepe, a pogotovo bih izdvojila trecu, stvarno je jako slatka. A ti bas imas dara za diy projekte.♥ Mnogo mi se dopada i kako si objasnila.:-)

    Nominovala sam te za jedan tag na mom blogu♥: marsylylife.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Marijana na divnom komentaru, baš mi je drago da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Takođe, hvala i na nominaciji! <33

      Delete
  20. Sve bilježnice su prelijepe, ovih dana sam sva u "duhu" BTS DIY-eva, tako da ću sigurno isprobati barem jednu od ovih ideja (nadam se da ću imati vremena za sve). <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Lina, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Takođe! Ukoliko isprobaš i ukoliko to budeš zelela, pošalji mi sliku/slike tvog dizajna/tvojih dizajna na mail: milicastanisicms@gmail.com . <33

      Delete
  21. Sveščice su predivne.♥

    Fb: Aleksandra Ristić
    E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno što si se prijavila, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Ti si broj 12. <33

      Delete
  22. Sveske su prelepe
    Facebook:Jovana Vukicevic
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jovana što si se prijavila, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Ti si broj 13. <33

      Delete
  23. Znas facebook :-) Odlican giveaway!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tijana što si se prijavila. Ti si broj 14. <33

      Delete
  24. Odlican giweaway.
    Sveske su prelepe,lepo si ih izgradila i napravila posebno ova 3 ideja,super je.
    Facebook:Teodora Petrovic (Koristim sestrih profil moj je hakovan pa zato).
    gmail:petrovict987@gmail.com

    pUNO SRECE SA BLOG SUPER SI I NAJBOLJA KAO I UVEK<3


    PS:UCLNAINILA SAM SE..

    FOREVER YOU IS BEST!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tatjana na predivnom komentaru, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Ti si broj 15. <33

      Delete
  25. Odličan post . Jako mi se svidjeo . ♥ Sveske su divne . Ja neću ovog puta učestvovati , ali ću narednog puta . ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Teodora, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. Žao mi je što nećeš učestvovati ali to je tvoj izbor i ja ga poštujem. :/ <33

      Delete
  26. Odličan post! Najviše mi se sviđa prva sveska :)

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Milice, drago mi je da ti se dopada. <33

      Delete
  27. Divno si ukrasila sveske! Baš mi se dopadaju.♥ Pogotovo ova poslednja, moraću da potražim takav blokčić.☺

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada način na koji sam ukrasila sveske. <33

      Delete
  28. Odlican post! Svaka cast za idejuuu!
    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ moj blog, posjeti ga :D

    ReplyDelete
  29. jananikolic659@gmail.com
    Instagram: jananikolic659
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jano što si se prijavila. Ti si broj 16. <33

      Delete
  30. Odličan post!! Prealatke su sveske i pokloni! :)

    Fb: Milica Raca
    mail: milicaraca333@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na tome što si se prijavila. Drago mi je da ti se sviđaju sveske i pokloni. Ti si broj 17. <33

      Delete
  31. Fb: Sara Đorđev
    Mail: sakibibi69@gmail.com

    http://sve-za-cure.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Saro što si se prijavila. Ti si broj 18. <33

      Delete
  32. Great diy I love it!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I'm glad that you like it. <33

      Delete
  33. Sve si divno uradila :-) Obavezno cu probati ♥

    Novi post. katherinefashion24.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Katarina. Ukoliko budeš isprobala i ukoliko to budeš želela, možeš mi poslati sliku/slike na mail: milicastanisicms@gmail.com . <33

      Delete
  34. PreslatkE su svescice, pogotovo prva.Ja sam zaluđena ukrasavanjem svezaka, haha.Srećno svima!
    Fb:Elena Jović
    E-Mail: elenajovic2004@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru i na tome što si se prijavila. Drago mi je da ti se dopadaju sveske. Ti si broj 19! <33

      Delete
  35. Preslatke svescice,prva mi je najlepsa ali neshvatam postupak mozes pojasniti.
    Usestvujem: Radovanovic Milica
    jasamja1203@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju. Sve sto treba da uradis je da iseces 10 ili 20 listova iz novina koji imaju lep print. Zatim iseci sto vise malih trouglova i kasnije ih sve lepo poredjaj i zalepi na svesku. Onda ukoliko zelis mozes dodati onu nalepnicu za sveske gde mozes napisati ime i prezime ili naziv predmeta. I ukoliko to budes zelela mozes dodati bele tracice iznad i ispod svakog reda trougla. Hvala ti puno sto si se prijavila. Ti si broj 20. ♥

      Delete
  36. Preslatke sveske! ☺ Mnogo si kreativna,a pokloncici su zaista predivni vidi se da si sve to sama i pazljivo birala,pokloncici su raj za oci i bas bih volela da ih osvojim,btw. srecno svima ☺ ♥


    Facebook: Jelena S Rogic
    Gmail: kolacicjelena@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Jelena na divnom komentaru i na tome što si se prijavila. Ti si broj 21. <33

      Delete
  37. Sve je preslatko. Ne želim da dužim, već znaš moje mišljenje o tvom blogu i konkretno postovima. Sve je već odavno odrađeno. :)

    Facebook: Dragićević Tara, imaš me u prijateljima
    E-mail: taradragicevictd@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tara na divnom komentaru i na tome što si se prijavila. Ti si broj 22. <33

      Delete
  38. Sve je super!♥
    Facebook: Milica Nikolić
    E-mail: micacicanikolic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Milice što si se prijavila. Ti si broj 23. ♥

      Delete
  39. teodorasimonovic103@gmail.com
    -najvise mi se dopala prva sveska ali nisu ni ostale lose♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Teodora što si se prijavila. Ti si broj 24. ♥

      Delete
  40. Odličan post, sve mi se sviđa. ♥

    http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Iva, drago mi je da ti se sviđa. <33

      Delete
  41. Sveske su predivne,obozavam sve tvoje postove i diy ideje :) ♥
    facebook:https://www.facebook.com/marija.parezanovic4
    gmail: makicaparezanovic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Marija, baš mi je drago da ti se sviđaju. I hvala ti što si se prijavila. Ti si broj 25. :)

      Delete
  42. Wow! Prelijepe su ti bilježnice, baš si kreativna.. :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala na svim vašim komentarima/Thank you for all of your comments!