ZNU worldwide GIVEAWAY! - Beautiful blue lace dress ♥

Zdravo svima. :)
Odlucila sam da ovaj blog "dignem" na malo veci nivo i samim tim sam u dogovoru sa poznatom online prodavnicom znu.com odlucila da odrzim jedan "giveaway" ili u prevodu jedno darivanje. Vrlo sam uzbudjena jer je ovo prvi put da cu odrzati giveaway u kom mogu ucestvovati aposlutno svi i zato ce na kraju ovog posta biti i verzija ovog posta na engleskom jeziku. ♥

Odabrala sam za vas ovu divnu plavu cipkastu haljinu:

Ova haljina je prosto savrsena i verujte mi, i ja bih je volela za sebe.
Zelim samo da vam kazem da ce pobedniku haljina biti dostavljena apsolutno besplatno. Na vama je samo da primite paket i uzivate u vasoj novoj haljini! ♥

Sta je potrebno da biste ucestvovali u ovom darivanju?
• Morate se registrovati na http://www.znu.com/ (registracija je potpuno besplatna i bezbedna)
• Morate lajkovati njihovu facebook stranicu: https://www.facebook.com/ZnuOfficial
• Morate postati clan ovog bloga (imate ikonicu "Join this site" sa desne bocne strane ovog bloga)
Morate lajkovati i facebook stranicu ovog bloga:  https://www.facebook.com/pages/Style-On-First-Place/334054846747355?fref=nf
Napisite u komentaru i koju velicinu nositi (na ovoj stranici imate na dnu mere, uporedite ih sa svojim i samim tim pogledajte koja velicina vama odgovara ako niste sigurni koju velicinu nosite)
Obavezno ostavite link vase e-mail adrese u komentar kao i vase ime na facebook-u kako bi mogla proveriti da li ste sve odradili i kako bi vas mogla kontaktirati ukoliko bas vi osvojite ovu divnu haljinu. 

Takodje, mozete me i zapratiti na instagramu, ako zelite. :D
www.instagram.com/miciiiii.mici

To bi bilo to. Nadam se da uslovi nisu teski. ♥
Darivanje traje do 19.06.2015. ♥

English version:
Hello to everyone!
I decided to pick up this blog on a little higher level and that's why I made some agreement with popular online shopping page: znu.com, I actually decided to make some giveaway for you. I am really excited about this giveaway because this is the first time on my blog that everyone can participate.

This dress is just perfect  and believe me, I wanted it for myself too.
I just want to say that winner will get this dress for free, so postage will be free. You just have to receive a package and enjoy in your new dress! ♥

What you need to do to participate in this worldwide giveaway:
You have to register on their page http://www.znu.com/ (registration is completely free and safe)
• You have to like their facebook page: https://www.facebook.com/ZnuOfficial
You have to join this blog (become a follower) *You have icon "Join this site" on the right side of this blog.
• You have to like facebook page of this blog: https://www.facebook.com/pages/Style-On-First-Place/334054846747355?fref=nf
Please write in comment which size you wear (M,L or XL). On the end of this page you can check all measurments so you will be sure that your size matches with their sizes. P.S. If you don't know which size do you wear, you can measure your body parts (breast,waist and bust) and then go to their page and see which size you wear by your measurements. ♥
You must leave your e-mail adress and your facebook name in comment down below, so I will be able to check if you done all of this and so I would be able to contact the winner of this giveaway.

You can also follow me on instagram, if you want, of course:
www.instagram.com/miciiiii.mici

That's it. I hope that conditionals aren't that hard.
Giveaway ends on 19th June. ♥

Someone asked me where to get stunning prom and wedding dress. Now you can see it below. Green Prom Dresses

Comments

  1. Super je poklon! Sve sam odradila,osim sto cu se sad registrovati na njihovu stranicu!
    Na fb-u se zobem Ivana Jovic(pocetna slika mi je neko rozo cvece)
    A e-mail: preradoviczeljanap@gmail.com
    Velicina je : S
    Uhh,jedva cekam kraj! ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Registrovala sam se.
      P.S. Velicina je mozda malo manja od S,samo malo! ♥

      Delete
    2. Ok. Proverila sam i vidim da si sve odradila. Tvoj redni broj je 1. ♥

      Delete
  2. Haljina je prelepa! :) Sve sam uradila. ♥

    Veličina: S
    Email: jassshanty@gmail.com
    FB: facebook.com/shantyjass7

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. Proverila sam i sve si odradila. Tvoj redni broj je 2. ♥

      Delete
  3. Predivna haljinica! :*
    Katarina Šošević na fejsu,
    kacasosevic instagram.


    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. ♥ Sve si odradila tako da je tvoj redni broj 3. ♥

      Delete
  4. Predivna je haljinica!

    Veličina: S

    Facebook: Анђела Тимотијевић
    E-mail: andjelatimotijevic14@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. :) Tvoj redni broj je 4. ♥

      Delete
  5. Divna haljina,ali ja na zalost necu ucestvovati! !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. U redu, zao mi je sto je tako ali te razumem. ♥

      Delete
  6. gotovo. Ja nemam fb ali sam preko sestrinog: lady_elma@hotmail.com
    velicina: ako ima xs ako nema onda s :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. i moj email: almina_sahmanovic@gmail.com

      Delete
    2. Proverila sam i sve si odradila. Tvoj redni broj je 5. ♥

      Delete
  7. Ja imam nekih problema sa registracijom, tako da ne mogu da ucestvujem :(

    Na mom blogu takodje ima darivanje

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zao mi je sto je tako... Mozda pokusaj ponovo sa nekog drugog kompjutera ili lap-topa. :) ♥

      Delete
  8. Ideja je sjajna. Haljina je prelepa, Ali be verujem DA cu ucestvovati u ovom darivanju. Posto nemam has lepog iskustva sa internet stranicama. ;) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Drago mi je da ti se dopada. U redu, postujem tvoje misljenje. Ukoliko se predomislis, mozes se prijaviti. ♥

      Delete
  9. super je haljina! :)
    Uradila sam sve, ime na facebooku je Zrinka Škiljo, e-mail je fashiondiary238@gmail.com, a veličina je L, a može i M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. Tvoj redni broj je 6. ♥

      Delete
  10. Nemam FB, ali sam preko maminog :) Baš se veselim ovom darivanju, također mi je omiljena boja plava. FB: Ivančica Kranjec Nosim veličinu M. :)

    tea.kranjec11.04@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Posto si sve odradila, tvoj redni broj je 7. ♥

      Delete
    2. Heheh, 7 mi je sretni broj, možda mi se zaista posreći ♥

      Delete
  11. Haljina je predivna, inace, sve sam uradila.
    Fb: Jovana Kurep
    e-mail: prettyprincess061@gmail.com
    Velicina mi je S. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Tvoj redni broj je 8. <33

      Delete

  12. registered on znu - pruamthong at aol dot com
    liked facebook znu - prasert
    joined blog - pruamthong (prasert)
    liked this facebook page - prasert

    ReplyDelete
  13. Prelepa haljinica, stvarno mi se dopada. <3 Tvoju Fejsbuk stranicu sam lajkovala odavno, Fejsbuk stranicu sajta sada, prijavila sam se na isti, a na Instagramu te već pratim. :*
    Facebook: Ања Ми
    E-mail: anjasaveti@gmail.com

    P.S. SREĆAN ROĐENDAAAN! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Hvala ti puno. Tvoj redni broj je 10. <33 :*

      Delete
  14. Registered on znu!! whittikere at yahoo dot com

    Follow on GFC :) Ann Raye W

    LIked on Facebook Ann Raye W

    ReplyDelete
  15. ZNU registration is mijulin (@) cox (.) net
    You have to like their facebook page: https://www.facebook.com/ZnuOfficial - MARIE RAYE
    Joined Blog - MIJULIN
    Liked https://www.facebook.com/pages/Style-On-First-Place/334054846747355?fref=nf - MARIE RAYE

    SIZE MEDIUM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for join this giveaway. Your number is 12. <3 Good luck. :)

      Delete
  16. I am registered on znu showstopper474 at gmail dot com.

    Liked you on Facebook too! Julie Raye Rod

    Joined the blog GFC follower - Julie Raye Rod

    Liked znu on facebook Julie Raye Rod

    I wear a size medium!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Julie. Your number is 12. Good luck. :)

      Delete
  17. I want S size;;;;
    hingridcristine@hotmail.com
    Hingrid Oliveira
    facebook.com/hingrid.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Hingrid. Your number is 13. Good luck. <3

      Delete
  18. ZNU - julimi (@) aol (.) com
    Facebook - Julie Ruam
    Google Follow - julimi

    Email julimi (@) aol (.) com

    Size Medium

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Julie. Your number is 14. Good luck. :*

      Delete
  19. Haljina je preeedivna. *-*
    Velicina M. :)
    e-mail: jelena.miic16@hotmail.com
    Fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006366584876

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ne mozes otvoriti taj link za fb,zovem se Jelena Milic. :)

      Delete
    2. Hvala ti što si se prijavila. Tvoj redni broj je 15. Srećno. <33

      Delete
  20. ZNU - lindilala{@}aol{.}com

    Facebook: Linda

    GFC lindilala

    Size Small or Medium!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Your number is 16. Good luck. <333

      Delete
  21. Thank you thank you for this giveaway!!

    GFC: Donna Raye
    ZNU Account: linjumimom @ aol . com
    FB Likes: Donna R
    Size: Medium

    You are amazing!!! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, you're welcome dear. Thank you for joing this giveaway. Your number is 17. Good luck. <333

      Delete
  22. Haljina je preslatka... :)
    Trud koji ulažeš u postove je evidentan, biće ovaj blog još na višem nivou za par godina. ;)
    jeckakg@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. Hvala ti puno Jelena! ♥
      Tvoj redni broj je 18. Srecno! :)

      Delete
  23. ZNU E-mail : semplicementefrancesca@gmail.com
    Facebook / GFC : Francesca Furlan

    Size L :)

    ReplyDelete
  24. sve sam uradila :D
    ime na fb-u je Anja Nikolic
    e-mail nikolicanja00@gmail.com
    velicina mislim da je M ♥
    inace haljina je prelepa, ii definitivno si najbolja ♥♥

    ReplyDelete

Post a Comment

Hvala na svim vašim komentarima/Thank you for all of your comments!